Selvfølgelig kan du det. Det gjør du selv direkte hos Klarna.
Så lenge kjøpet ditt er på et beløp over 100 kroner, kan du forlenge forfallsdatoen mot en liten kostnad. For å forlenge forfallsdatoen kan du logge inn hos Klarna. Klikk på kjøpet, så på «betalingsalternativ» og deretter på «forleng betalingstiden». Deretter kan du selv velge hvor mange dager du vil forlenge forfallsdatoen med. Du får presentert kostnaden, som vil bli lagt til på fakturaen og i totalbeløpet.
https://www.klarna.com/no/kundeservice/kan-jeg-utsette-forfallsdato-pa-fakturaen-min/
Når du mangler ett eller flere produkter
Har vi restnotert en eller flere av varene dine? Hvis du mangler ett av flere produkter i bestillingen din, hjelper vi deg naturligvis med å flytte fakturadatoen frem til du har fått alle varene dine. Send oss en e-post på [email protected], så hjelper vi deg med å flytte forfallsdatoen på fakturaen din uten ekstra kostnad.