Hvis betalingen din av en eller annen grunn ikke går igjennom ved første forsøk, prøv igjen. I sjeldne tilfeller kan det nemlig skje feil i systemet, både hos oss og hos Klarna.
Prøv derfor gjerne å legge inn en ny bestilling. Du behøver ikke å bekymre deg for at det blir en dobbeltbestilling. Hvis du ikke har fått en bestillingsbekreftelse fra oss til e-postadressen din, har det ikke blitt trukket penger fra kontoen din.
1. Legg ett eller flere produkter i handlekurven din.
2. Klikk på knappen «Til kassen» for å gå videre til betaling
3. Fyll ut skjemaet med dine person- og adresseopplysninger
4. Klikk på knappen «Til betaling» og velg betalingsmåte.
Hvis bestillingen/betalingen din fortsatt ikke går igjennom
Hvis det ikke fungerer denne gangen heller, er det trolig noe feil med opplysningene dine. Du må i så tilfelle kontakte Klarna for å få hjelp med å fullføre kjøpet ditt. Du kontakter Klarna via kontaktopplysningene nedenfor:
Kontaktopplysninger Klarna
Telefonnummer: 21018991
Du kan også benytte Klarnas chat, som du finner på hjemmesiden nedenfor:
https://www.klarna.com/no/kundeservice/
Betalingsproblemer / ikke godkjent betaling Skriv ut
Ändrad den: Lör, 13 mar., 2021 vid 5:23 E.M.
Hjälpte det här svaret? Ja Nej
Send feedbackSynd att vi inte kunde vara till hjälp. Hjälp oss förbättra denna artikel med din feedback.