Hvis betalingen din av en eller annen grunn ikke går igjennom ved første forsøk, prøv igjen. I sjeldne tilfeller kan det nemlig skje feil i systemet, både hos oss og hos Klarna.

Prøv derfor gjerne å legge inn en ny bestilling. Du behøver ikke å bekymre deg for at det blir en dobbeltbestilling. Hvis du ikke har fått en bestillingsbekreftelse fra oss til e-postadressen din, har det ikke blitt trukket penger fra kontoen din.

1. Legg ett eller flere produkter i handlekurven din.
2. Klikk på knappen «Til kassen» for å gå videre til betaling
3. Fyll ut skjemaet med dine person- og adresseopplysninger
4. Klikk på knappen «Til betaling» og velg betalingsmåte.

Hvis bestillingen/betalingen din fortsatt ikke går igjennom 

Hvis det ikke fungerer denne gangen heller, er det trolig noe feil med opplysningene dine. Du må i så tilfelle kontakte Klarna for å få hjelp med å fullføre kjøpet ditt. Du kontakter Klarna via kontaktopplysningene nedenfor:

Kontaktopplysninger Klarna

Telefonnummer: 21018991

Du kan også benytte Klarnas chat, som du finner på hjemmesiden nedenfor:

https://www.klarna.com/no/kundeservice/